DJ SNAKE jako PUMA ambasador nových tenisek MIRAGE

Zveřejněno
Globální sportovní značka PUMA navázala partnerství s proslulým francouzským DJ a hudebním producentem Williamem Sami Étienne Grigahcine, známým jako DJ Snake, který se stane globálním ambasadorem nejnovější verze tenisek PUMA Mirage inspirovaných elektronickou taneční hudbou.

Jsem fanouškem módy a teniskové kultury, proto si možnosti stát se zástupcem značky PUMA velmi vážím a vím, že můj šatník se rozšíří o několik nových přírůstků,“ řekl DJ Snake. „Jako sběratel a milovník tenisek jsem vždy sledoval, jaké modely PUMA představuje, a některé z nich jsem i ukázal ve svých videích nebo tanečních párty. Prostřednictvím tohoto partnerství podpořím a přinesu nový pohled na Mirage, jednu z mých oblíbených siluet PUMA.

Model Mirage OG byl poprvé představen před více než půl stoletím, původně jako lehká atletická obuv a znovu představen jako běžecká bota v 90. letech.

DJ Snake je skvělým přírůstkem do naší rodiny,“ uvedla Heiko Desens, globální ředitelka designu a inovací značky PUMA. „Když jsme se rozhodli model Mirage přivést z archivu zpět na scénu, bylo důležité mu dát dnešní perspektivu. Propojení s DJ a elektronickou taneční hudbou se zdálo přirozené, protože stejně jako Mirage i elektronická hudba z dílny DJ získala významnou popularitu v 70. letech. Tenisky a hudba byly pro mladistvé vždy součástí kultury, kdo by tedy byl lepší tváří Mirage než DJ Snake?

Bota Mirage Tech značky PUMA je součástí rostoucí řady stylů Futro a kombinuje v sobě retro futuristické prvky. Tento vyšperkovaný model provokuje až psychedelickými kombinacemi barev, poutavými materiály a futuristickými elementy inspirovanými světelnými efekty, energií a atmosférou typickou pro nekonečné taneční párty.

DJ Snake je jedním z nejznámějších hudebních umělců a DJ celé generace. Po svém mezinárodním průlomu singlem „Turn Down for What“ v roce 2013 se DJ Snake rychle stal jedním z 10 nejlepších hudebních umělců všech dob. S playlistem zahrnujícím ikonické singly jako „Taki Taki“ (s Ozunou, Cardi B, Selenou Gomez), „Lean On“ (s Major Lazerem, MØ) a „Let Me Love You“ (s Justinem Bieberem), je jeho vliv na svět moderní hudby nepopiratelný. Fanoušci se mohou těšit, že v roce 2021 uslyší spoustu nových singlů z dílny DJ Snake. Video ke spolupráci naleznete ZDE.

Nový model Mirage Tech bude k dispozici za cenu 2 599 Kč koncem března v prodejnách Footshop, Queens, UrbanStore, Dual Sport, Shooos, Aranburu a Shoes Industries nebo na puma.com. Další barevné odstíny a nové designy Mirage se objeví v průběhu roku 2021.

Další info

PUMA je jednou z předních světových sportovních společností, která navrhuje, vyvíjí, prodává a propaguje obuv, oděvy a doplňky. Již více než 70 let PUMA neúnavně posouvá svět sportu a kultury vpřed vytvářením rychlých produktů pro ty nejrychlejší sportovce na planetě. PUMA nabízí lifestylové produkty inspirované sportem s důrazem na výkon v takových kategoriích, jako je fotbal, běh, fitness, basketball, golf a motosport. Díky řadě vzrušujících spoluprací s renomovanými návrhářskými značkami ovlivňuje a inspiruje nejen streetovou kulturu ale i celý módní svět. Skupina PUMA vlastní značky PUMA, Cobra Golf a stichd. Společnost PUMA dodává své výrobky do více než 120 států a zaměstnává celosvětově více než 16 000 lidí. Své ústředí má v německém Herzogenaurachu. Více informací najdete na https://about.puma.com/.

Kontakt

Anna Fenclová
+420 605 945 265
anna.fenclova@bestcg.com

Ke stažení:

podobné zprávy

Kultovní rakouský román Zeď převede do online prostředí brněnské HaDivadlo

Původně plánovaná premiéra inscenace podle románu Marlene Haushoferové měla proběhnout na konci března. Vlivem přetrvávající pandemické situace se inscenátoři rozhodli v průběhu zkoušení projekt transformovat do online podoby – svému publiku přiblíží dílo Haushoferové prostřednictvím rozličných mediálních výstupů. Jednotlivé příspěvky budou postupně zveřejňovány na webu zed.hadivadlo.cz od 2. dubna do 6. června.

Hradecká Filharmonie volá abonentům a skládá novou sezónu

Filharmonie Hradec Králové od nového roku vrací částky za zrušené koncerty a s telefonáty přicházejí osobní příběhy jednotlivých návštěvníků. Život bez kultury je hlavně pro abonenty, kteří nevyužívají internet, náročný. Filharmonie ale i v této nejisté době plánuje a připravuje novou sezónu 2021/2022.

Cestovatel Sir Fogg znovu objede svět, tentokrát trolejbusem

Motorka, trabant, škodovka, … lidé objíždějí svět mnoha dopravními prostředky, ale vyrazit na cestu trolejbusem napadlo až brněnského dobrodruha a podnikatele Alberta Fikáčka. S týmem SirFogg.com koupil trolejbus, za pomoci dobrovolníků ho přestavuje a v létě chce vyrazit směr Vladivostok. Na výpravu se může připojit kdokoliv.

Rubriky
Štítky
INZERCE / PODPORA