Představení účinkující a organizátorů:
• Aneta Martinek je co-founder & COO #HolkyzMarketingu. Předtím 7 let vedla marketing a eventy ve vzdělávacím institutu GrowJOB, jehož nejznámějším projektem je Konec prokrastinace. Její oblíbené téma je time management aneb organizační porno a baví ji téma mileniálů a girlpower, o kterých píše blog Stay mileniál. Na sítích ji lze sledovat jako @an_martinek.
• Podnikavé ženy Libereckého kraje – Spolek se zaměřuje na vytvoření bezpečného prostoru pro společné setkávání, sdílení zkušeností a celkově oporu a podporu žen v podnikatelském světě. Činnosti spolku jsou vyvíjeny s důrazem na morální a etická hlediska s cílem podpořit kolektivní zkušenosti v podnikání, kreativitu, osobní jedinečnost, slušné a etické podnikání.
• Lipo.ink – Liberecký podnikatelský inkubátor podporuje vznik a rozvoj inovativních firem v Libereckém kraji (LK). Vznikl koncem roku 2017 jako veřejná služba obyvatelům LK a nabízí vedle poradenství a osvěty v podnikání i přes 4000 m2 unikátních kancelářských, eventových, výrobních a co-workingových prostorů. Lipo.ink je součástí ARR – Agentury regionálního rozvoje, a je jeden ze zakládajících členů inovační platformy Ynovate, což je národní síť osmi profesionálních inovačních center zřizovaných kraji, městy a univerzitami.
• Czechitas – Nezisková organizace Czechitas se zaměřuje na vzdělávání žen, mládeže a dětí v informačních technologiích. Od roku 2014 zrealizovala přes 1200 jednodenních workshopů a dlouhodobých kurzů s více než 30 000 účastnicemi bez ohledu na věk, předchozí vzdělání nebo pracovní zkušenost. Czechitas organizují workshopy na různých úrovních pokročilosti, letní a příměstské tábory či večerní kurzy. Czechitas inspirují, vzdělávají a uplatňují nové talenty k posílení diverzity a konkurenceschopnosti v IT. Od roku 2019 své aktivity pořádají i v Libereckém kraji.
• #HolkyzMarketingu jsou vzdělávací platforma, která pomáhá s rozvojem kariéry. Hlavně v marketingu. Za sedm let vybudovali platformu, která nabízí školení, přehled pracovních pozic nebo inspiraci. Pomáhají ženám i mužům, ať už v marketingu pracují nebo ne. V roce 2021 se jejich vzdělávací materiály dostaly k deseti tisícům lidí, a pomohly jim tak být lepší.