RegioJet spouští nový web a prodejní aplikaci. K vývoji přispěli samotní uživatelé a analýzy jejich nákupního chování a vyhledávání informací

Zveřejněno

RegioJet – největší soukromý vlakový a autobusový dopravce ve střední Evropě – spouští dnes nové rezervační webové stránky a také prodejní aplikaci. Zákazníci najdou v novém moderním grafickém a funkčním uspořádání kompletní nabídku všech vlakových a autobusových spojení RegioJet, jednoduchou možnost rezervace jízdenek a další informace a služby dopravce RegioJet.

„Cílem přípravy nového webu a aplikace bylo zpřehlednit a zpřístupnit to, co je z pohledu zákazníka nejdůležitější: vyšší přehlednost spojů v čase, výhody jednotlivých tříd, výběr oblíbeného sedadla, plánování rozsáhlejších cest a notifikace nebo personalizace zákaznického účtu“, říká Petr Beťák, ředitel oddělení Digitálního produktu Holdingu STUDENT AGENCY.

Novou mobilní aplikaci a web spustil RegioJet dnes – v úterý, 3. srpna – v prodeji jsou jízdenky již na celé podzimní období – až do prosince letošního roku. RegioJet počítá na podzim s plným rozsahem provozu svých vnitrostátních a mezinárodních vlakových a také autobusových spojů. Kromě letních spojů si cestující mohou již nyní rezervovat jízdenky také na cesty během nového školního roku – včetně podzimních prázdnin a prodloužených víkendů 28. září a října 2021; případně kolem svátku 17. listopadu.

S designem nového webu a aplikace pomáhali sami uživatelé

Návrh nového webu i mobilní aplikace vycházel z rozsáhlých rozhovorů a analýz zákaznického chování nejen na webu a v mobilní aplikaci, ale i přímo ve vlacích, v autobusech nebo nádražích.

Uživatelé například akcentovali potřebu vylepšit vyhledávání stanic a zastávek, fungování a chování košíku, zapamatování oblíbené platební metody, primárně Apple Pay a Google Pay. Jako zásadní parametr se pak z pohledu uživatelů ukázala přehlednost při použití na mobilních zařízeních.

Zrychlení nákupu jízdenky a růst konverzního poměru

Inovovaný web a mobilní aplikaci vytvářel nový front-end digitální tým RegioJetu, který vznikl v loňském roce jako součást nové strategie holdingu a orientace na oblast digitalizace. Stavěl na existujících systémových řešeních, ale cílem bylo posunout uživatelskou zkušenost blíže evropským standardům a reagovat na širší nabídku destinací dosažitelných spoji RegioJet a s tím spojené potřeby zákazníků.

Testovací provoz se zapojením části uživatelů ukázal, že se podařila zlepšit přehlednost prezentovaných informací, nákup jízdenky je nyní paradoxně rychlejší i když je rozdělen do více kroků a zvýšil se počet dokončených rezervací. Významně se také zlepšila výkonnost webu a  jeho rychlost.

„Čas nákupu jízdenky se v průměru zrychlil o 9 vteřin. Konverzní poměr (podíl nově příchozích zákazníků, kteří se rozhodnou k nákupu) je pak u nových zákazníků dokonce o 7 % lepší“, říká produktový manažer pro digitalizaci, Petr Bednárik a dodává: „Naše evropská i globální konkurence investuje do zlepšení digitální zkušenosti v dopravě. Musíme mít stejnou úroveň digitalizace i s ohledem na naši další expanzi a plány na rozšiřování spojů.“

RegioJet plánuje dále posílit svou pozici na evropském dopravním trhu a vlaky RegioJet by měly v letošním a příštím roce nově zamířit například do Polska, Německa, do Belgie či Nizozemí.

Klíčem pro naše uživatele v budoucnu bude mobilní aplikace, té jsme se věnovali výrazně, cílem je, aby naší aplikaci využívali nejen pravidelní cestující ale také turisté a návštěvníci, kteří zavítají do České republiky nebo do dalších zemí, ve kterých jako dopravce působíme – například do Německa, na Slovensko či do  Rakouska atd.

„Budeme systematicky reagovat na potřeby uživatelů, jejich zpětnou vazbu a přinášet i nové funkcionality, které vycházejí z širokého portfolia služeb celého Holdingu STUDENT AGENCY. Máme strategii dalšího rozvoje našich webů a aplikací na období příštích třech let,“ dodává Petr Beťák, ředitel Oddělení digitálního produktu.

Kontakt

Ing. Aleš Ondrůj
+420 603 523 053
ales.ondruj@studentagency.cz

Ke stažení:

podobné zprávy

Netradiční Křídla 2020/2021 nabídla tradiční zábavu

Tradice divácké ankety o nejoblíbenějšího herce, herečku, inscenaci a tvůrčí počin vznikla v Městském divadle Brno v roce 1997 a v sobotu 15. ledna 2022 se na Činoherní scéně MdB v režii Stanislava Slováka uskutečnil již 25. ročník. Křídla udělovaná za loňskou „podivnou sezónu“ však ovšem snad ani nemohla být obvyklá. Proběhla tedy výjimečně bez tradičních cen udělovaných diváky. Ani tak ale nebylo o zábavu nouze!

Mezinárodní hvězdy Magdalena Kožená a Sir Simon Rattle obdrží čestný doktorát JAMU

Čestný doktorát Janáčkovy akademie múzických umění získá česká operní a koncertní pěvkyně Magdalena Kožená a také britský orchestrální i operní dirigent Sir Simon Rattle. Obě hvězdy mezinárodního hudebního nebe si mimořádné ocenění převezmou při slavnostním zasedání Umělecké rady JAMU v úterý 18. ledna v Divadle na Orlí, kde ceremoniál v 11 hodin začne.

Premiéra Kráska a zvíře

Jedna z nejkrásnějších francouzských pohádek pojednává o síle obětavosti a lásky, které dá hlavní hrdinka přednost před životem v přepychu a bohatství. Stejně jako ona i každý z nás žije příběh svého života. Někdo ten svůj tráví sledováním příběhů druhých, takže nakonec ani nemá kdy naplno prožít ten svůj. Nezáleží na tom, jak kdo vypadá v záři televizních reflektorů nebo při potlesku diváků v televizním studiu. Světla televizního studia z nás lepšího člověka neudělají.

Rubriky
Štítky
INZERCE / PODPORA