Jak napsat TZ?

Chystáte zahájení vernisáže, prodej nového produktu nebo třeba otevření nové restaurace? Chcete informovat o připravovaném festivalu, upozornit na zajímavý seminář nebo se jen pochlubit úspěchem vaší firmy? Tak o tom nezapomeňte napsat tiskovou zprávu (TZ). Prostřednictvím tohoto oznámení organizace a společnosti informují média o připravovaných novinkách. Redaktoři pak vaši zprávu pošlou dál do světa. 

Každá TZ by měla odpovídat standardizované podobě tak, aby v ní nechyběly žádné důležité informace. Zároveň by neměla být monotónní, jejím cílem je oslovit co nejvíce médií. Pokud byste se rádi naučili psát TZ nebo se v jejich psaní zdokonalili, máme pro vás dobrou zprávu. Na toto téma připravujeme souhrnný seminář. Kurz je vhodný nejen pro samotné dodavatele TZ, ale i pro redaktory, copywritery či studenty žurnalistiky. Prostě pro každého, kdo se v této disciplíně touží zdokonalit a zabývá se prezentací textu v online éteru. 

Máte-li zájem dozvědět se o události více informací, sledujte naše stránky nebo nám napište prostřednictvím kontaktního formuláře a my se vám už ozveme.