Letošní veletrh Marketing Mix v reakci na koronavirus posouvá obor víc k onlinu

Zveřejněno
Na jaře se podstatná část ekonomiky úplně zastavila nebo aspoň značně omezila. Ale život běžel dál, jen se přesunul do online prostoru. A zde i z velké části zůstane. Po zkušenostech s covidem je dnes už nezbytností každé firmy mít digitální strategii.

„Jak na to prozradí tři desítky odborníků v rámci přednášek, které jsou součástí veletrhu Marketing Mix,“ říká Daniela Nevtípilová, manažerka veletrhu. Veletrh proběhne v Olomouci 3. září v BEA campusu a v Praze 17. září v Kongresovém centru Artemis.
Přednášky jsou rozdělené do tří tematických bloků: konferencí Digistrategie a Úspěšný e-shop & web a doprovodných prezentací na téma Mix trendů a novinek.
Na konferenci Digistrategie představí vybraní odborníci čerstvé zkušenosti a poučení z digitalizace firem a různé způsoby a kanály online marketingu. „Není to konference pro ajťáky, ale pro ty, kteří mají na starosti firemní marketingovou a digitální strategii. Zkušení odborníci jim ukáží, co je možné chtít po specialistech na online marketing,“ říká Daniela Nevtípilová.

Druhá konference poradí, jak v podnikání využít internet. „V březnu kvůli nouzovým opatřením ze dne na den zmizela řada tradičních prodejních kanálů. Začaly profitovat firmy, které prodávají online. A řadu dalších okolnosti donutily otevřít si e-shop nebo jiný digitální prodejní kanál. Dnes stojí před nutností mít a provozovat vlastní eshop prakticky každá firma a právě v tom jim chce pomoct konference Úspěšný e-shop & web,“ shrnuje manažerka veletrhu.

Pro účast na obou konferencích je nutná registrace a zaplacení poplatku ve výši 2450 korun + DPH. Zdarma je možné zúčastnit se samotného veletrhu a konferenční sekce Mix trendů a novinek.
„Na výstavní části veletrhu se představí poskytovatelé služeb a produktů z oblasti reklamy a marketingu. Cílovou skupinou návštěvníků jsou zejména marketingoví a obchodní manažeři a také majitelé menších firem,“ vysvětluje Daniela Nevtípilová.

Další info

Pořadatelem je společnost Omnis, která se specializuje na pořádání odborných akcí už od roku 1991. Podrobnější informace o programu konferencí včetně možnosti online registrace najdete na webu organizátora veletrhu.

Kontakt

Ing. Daniela Nevtípilová
+420 608 968 158
nevtipilova@omnis.cz

Ke stažení:

podobné zprávy

K záchraně Arnoldovy vily jsme zase o krok blíž

Muzeum města Brna právě podepsalo partnerskou smlouvu s Národním muzeem umění, architektury a designu v Oslo o spolupráci na projektu „Centrum dialogu – záchrana a rehabilitace Arnoldovy vily“. Naplňuje se tak jedna z důležitých podmínek k získání grantu z Finančních mechanismů EHP/Norsko.

Příběh Dr. Emila Háchy ožije v Divadle D21

Divadlo D21 připravuje další, v pořadí již třetí premiérový titul v rámci letošní „české“ sezóny nazvané „Zemský ráj to napohled“. Jedná se o autorskou inscenaci Emil čili o Háchovi osvědčeného režijně-dramaturgického tandemu Jakub Vašíček – Tomáš Jarkovský, kteří se stálému publiku D21 představili již v roce 2018 – rovněž autorskou inscenací CLOUD. Jinak působí ve vedení královéhradeckého Divadla Drak. Kdo jejich tvorbu trochu zná, tomu musí být jasné, že ani v případě aktuálně připravované inscenace o Emilu Háchovi nepůjde o nějaký nudný, málem učebnicový portrét nebo obyčejnou „suchou činohru“…

Březen měsíc čtenářů 2021

I v této složité době Svaz knihovníků a informačních pracovníků ČR vyhlašuje dvanáctý ročník akce Březen – měsíc čtenářů. Logo BMČ pro vaši potřebu si můžete stáhnout z goo.gl/YHQew. SKIP pro tuto akci vydává krásný plakát, který si můžete vyzvednout v krajských knihovnách. Za pomoc s distribucí plakátů všem krajským knihovnám velmi děkujeme. Tento rok bude hlavním komunikačním tématem v českých knihovnách udržitelnost. V České republice vznikla v roce 2019 pracovní skupina Udržitelnost v knihovnách. Jejím cílem je prozkoumat role českých knihoven v naplňování cílů udržitelného rozvoje a pomoci jim je rozvíjet, prohlubovat a komunikovat veřejnosti i zřizovatelům.

Rubriky
Štítky
INZERCE / PODPORA