Letošní veletrh Marketing Mix v reakci na koronavirus posouvá obor víc k onlinu

Zveřejněno

Na jaře se podstatná část ekonomiky úplně zastavila nebo aspoň značně omezila. Ale život běžel dál, jen se přesunul do online prostoru. A zde i z velké části zůstane. Po zkušenostech s covidem je dnes už nezbytností každé firmy mít digitální strategii.

„Jak na to prozradí tři desítky odborníků v rámci přednášek, které jsou součástí veletrhu Marketing Mix,“ říká Daniela Nevtípilová, manažerka veletrhu. Veletrh proběhne v Olomouci 3. září v BEA campusu a v Praze 17. září v Kongresovém centru Artemis.
Přednášky jsou rozdělené do tří tematických bloků: konferencí Digistrategie a Úspěšný e-shop & web a doprovodných prezentací na téma Mix trendů a novinek.
Na konferenci Digistrategie představí vybraní odborníci čerstvé zkušenosti a poučení z digitalizace firem a různé způsoby a kanály online marketingu. „Není to konference pro ajťáky, ale pro ty, kteří mají na starosti firemní marketingovou a digitální strategii. Zkušení odborníci jim ukáží, co je možné chtít po specialistech na online marketing,“ říká Daniela Nevtípilová.

Druhá konference poradí, jak v podnikání využít internet. „V březnu kvůli nouzovým opatřením ze dne na den zmizela řada tradičních prodejních kanálů. Začaly profitovat firmy, které prodávají online. A řadu dalších okolnosti donutily otevřít si e-shop nebo jiný digitální prodejní kanál. Dnes stojí před nutností mít a provozovat vlastní eshop prakticky každá firma a právě v tom jim chce pomoct konference Úspěšný e-shop & web,“ shrnuje manažerka veletrhu.

Pro účast na obou konferencích je nutná registrace a zaplacení poplatku ve výši 2450 korun + DPH. Zdarma je možné zúčastnit se samotného veletrhu a konferenční sekce Mix trendů a novinek.
„Na výstavní části veletrhu se představí poskytovatelé služeb a produktů z oblasti reklamy a marketingu. Cílovou skupinou návštěvníků jsou zejména marketingoví a obchodní manažeři a také majitelé menších firem,“ vysvětluje Daniela Nevtípilová.

Další info

Pořadatelem je společnost Omnis, která se specializuje na pořádání odborných akcí už od roku 1991. Podrobnější informace o programu konferencí včetně možnosti online registrace najdete na webu organizátora veletrhu.

Kontakt

Ing. Daniela Nevtípilová
+420 608 968 158
nevtipilova@omnis.cz

Ke stažení:

podobné zprávy

PARTNERSKÉ SOUZNĚNÍ: Zábavná hra o podstatných věcech, která mění vztahy. Vyhrát však mohou jen oba hráči

Harmonický a láskyplný vztah není samozřejmostí, je potřeba na něm denně pracovat. To jsou slova Jana Derky, autora unikátní deskové hry Partnerské souznění určené pro páry, manžele i milence, kterým pomáhá proměnit nefunkční vztahy. Znovu probudit vášeň i hravost, prolomit stereotyp a najít cestu ze společné krize. Proto hru oceňují nejen páry, ale i terapeuti a koučové. Nyní navíc dostává nový rozměr – z každé prodané hry jde 500 korun na pomoc dětem.

Březinová, Batěk, Vaňková i France si zazpívají při vinobraní pro Kryštůfka.

Poosmé se sejdou interpreti v jihomoravských Horních Věstonicích, aby letos premiérově podpořili koncertem „Na křídle motýla“ Nadační fond Kryštůfek, jemuž bude věnovaný celý výtěžek z tohoto koncertu. Kryštůfek pomáhá zraněným nebo nemocným dětem na palubách sanitních vozů i helikoptér, snižuje jejich úzkost a obavy.

Nastává Čas srdce. Husa na provázku v nové sezoně vyzdvihne sílu empatie, humoru i ženských hrdinek všedního dne

Brněnské Divadlo Husa na provázku chce v nové sezoně nazvané Čas srdce povzbuzovat a inspirovat. Divákům v ní nabídne čtyři premiéry, při jejichž tvorbě se s legendárním souborem postupně potkají režisérky Palina Dabravolskaja, Anna Davidová, Anna Klimešová a režisér Jiří Havelka. Tým kolem uměleckého šéfa Martina Sládečka také v lednu spustí novou podobu amatérského souboru Studio Dům určenou pro seniory. Celou sezonu Čas srdce budou provázet fotografie mikulovské rodačky Marie Tomanové.

Rubriky
Štítky
INZERCE / PODPORA